A Ferences Misszió  

   

Hogyan pályázhat?  

   

ofm new

   

kolostor logo

   

Kitöltési útmutató a Kárpátaljai Ferences Misszió alapítvány pályázati űrlapjához

Letölthető:

Pályázati űrlap
Költségvetés
Módosítási kérelem
1A melléklet (Gépkocsi szerviz, alkatrész- és üzemanyag támogatásáról szóló pályázatok eseténszükséges mellékelni)

 Az alapítvány elsősorban intézmények által benyújtott pályázatokat fogad be, egyes esetekben azonban egyéni pályázatokat is. Ennek megfelelően van kialakítva a pályázati űrlap.

Az alábbi útmutató a Pályázati űrlap kitöltéséhez nyújt segítséget az űrlapon szereplő számozásnak megfelelően.

Intézmény fenntartására történő pályázás esetén feltétlenül mellékelni kell a pályázati űrlaphoz a Költségvetést, mely tartalmaz Kiadási, Bevételi és Egyenleg kimutatásokat.

Gépkocsi szerviz, alkatrész- és üzemanyag támogatásáról szóló pályázatok esetén feltétlenül szükséges mellékelni az értelemszerűen kitöltött 1A mellékletet.

Egészségügyi pályázatoknál feltétlenül csatolni kell a kezelőorvostól kapott diagnózist.

A kitöltött pályázati űrlapot elektronikus formában kérjük küldje el az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címére, az eredeti pályázati űrlapot pedig mellékleteivel együtt, lepecsételve, aláírva (a 11. pontot a helyi plébánossal aláíratva, lepecsételtetve, az alapítvány postacímére küldje (90202 Ukrajna, Beregszász, A/C 5.)

1. Itt annak a személynek az adatira van szükség, aki a pályázó intézményen belül az adott projekttel foglalkozik, ez civil személy legyen, aki a helyi plébános számára elfogadható és teljesen megbízható.

Egyéni pályázat esetén természetesen a pályázó személy adatai kerülnek ide.

2. A banki adatokat mindig ukrán nyelven, de latin betűkkel kérjük kitölteni. Erre azért van szükség, mert az átutalási megbízást csak így lehet megbízhatóan beadni a magyarországi banknál. A támogatásokat csak átutalással folyósítjuk, ezért a banki adatok kitöltésének hiányában nem tudjuk a megítélt támogatást eljuttatni a nyertes pályázóhoz!

3. A megfelelő választ kérjük aláhúzni. Amennyiben IGEN a válasz kérjük kitölteni, hogy melyik évben mennyi pénzt kaptak a KFMA-tól.

4. A program rövid címe, amelyből kiderül, hogy mely település, mely intézménye, milyen célra pályáz.

5. Az első sorban a kért teljes összeget kérjük feltűntetni (ez egyezzen meg a 8/b. ponttal). Ha negyed évnél hosszabb ideig tart a projekt megvalósítása a pénz felhasználásának ütemezését is kérjük beírni. Erre azért van szükség, hogy az alapítvány megfelelően tudja ütemezni a kifizetéseit.

6. Ha szükséges külön lapon lehet bővebben kifejteni. Mindenképp legyen bemutatva a program
- indokoltsága,
- célja,
- kivitelezésének módja,
- a program kedvezményezetteinek köre, száma,
- a végrehajtásban részvevők bemutatása,
- a program időbeni lefolyása (mikor kezdődik, meddig tart)

7. Ha egyszeri projektről van szó, akkor itt kell feltűntetni a projekttel kapcsolatos kiadásokat.
Amennyiben intézmény fenntartására kérnek pénzt ezen pont utolsó sorát (összes költség) kell csak kitölteni, és mellékelni kell az alapítvány által készített kiadási, bevételi és egyenleg táblázatok kitöltött változatát.

8. Az a. pontban a saját forrásként szerepelhet
- pénzbeli hozzájárulás (pl.: Szt. Antal persely, a hívek egyéb adománya, a karitász saját egyéb bevételei, stb.)
- természetbeni hozzájárulás (élelmiszerek, bármilyen eszköz, gép, épület, stb, amit a pályázó saját maga tesz hozzá a projekt megvalósulásához)
- önkéntes munka, szolgáltatás értéke (az önkéntesen dolgozók munkájának értéke)

A b. pontban a jelen pályázaton kért összeg szerepeljen (megegyezően a 6. pontban beírttal).
A c. pontban a máshonnan várt , de még nem megszavazott összegeket kérjük feltűntetni.
A d. pontban a már megszavazott összegek kerüljenek.

Az összesen sorban az előző sorok összege szerepeljen, amely egyezzen meg a 8. pont utolsó sorával (összes költség).

Amennyiben intézmény fenntartására kérnek pénzt ezen pont utolsó sorát (összesen) kell csak kitölteni, és mellékelni kell az alapítvány által készített kiadási, bevételi és egyenleg táblázatok kitöltött változatát.

9. A Felelős személynél az 1. pontban beírt személy, írja alá.

10. A Plébános is alá kell írja a pályázatot, akinek a területén a program megvalósul, működik az intézmény, vagy magánszemély esetén az illető lakik.

11. Ezt a pontot az alapítvány tölti ki.


Ha változás történik a már nyertes pályázati projekt során, a pályázó személynek/intézménynek jeleznie kell ezt a módosítási kérelem-ben.

A pályázati útmutató letöltése

   
 

 

online adomanyozas logo



facebook logo